![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj0KmSfd3QTI04pXZJOhzhJPB37HUPIrrX4m0HS58FC-ebRW5kwzZhH7PraP6BE37ypm2i7gsEtM-5e_RDHo9CIjJq0cMoxfQu6ES_MXzCCbMlzd7zhbr5wBappEgaPBShVgqi-Nv-5kgQ/s200/DAKAR+JV.jpg)
Mezi velmi důležité faktory patří snížení hmotnosti celého stroje, zvýšení pevnosti kritických dílů, snadný přístup pro opravy a údržbu bez nutnosti demontáže spousty krytů a neposlední řadě také jízdní ergonomie a komfort, protože Dakar je dálkový závod. Jak vidíte na fotografii (upravené z nočního záběru v garáži Touratech CZ, kam Honza dovezl svůj stroj ukázat), je to čistokrevný pouštní speciál s vysokým kokpitem s navigační výbavou - žádné upravené enduro postavené na závody typu Baja apod. Na fotografii vidíte i novou přilbu v barvách ladících s designem stroje. Více technických detailů již brzy....
Dneska už člověk žasne, co všechny ty speciály a motorky umí. Zajímám se spíše o českou rallye a když jsem seděl v závodním speciálu, tak už mi tam chybělo jen připojení k wi-fi a připojení na internet of things, aby to auto dokázalo odhadnout samo zatáčky a pomalu se samo řídit. To říkám samozřejmě s nadsázkou, z rallye by se ztratilo to kouzlo. Ale vy určitě víte, jak to myslím. :)
OdpovědětVymazat