Náš facebook

Náš facebook
Náš facebook

sobota 14. ledna 2012

Etapa 12 - noční telefonát s Janem Veselým

Noční telefonát s Janem Veselým z bivaku:
Jak se jelo? Co bylo za problém s benzínem, z té SMS jsem to nepochopil.Ve velké rychlosti jsem na začátku trefil díru a jedna nádrž si sedla na motor a skřípla hadici a před koncem jsem byl bez benzínu a nechápal co se děje a až teprve potom jsem zjistil že benzín netekl a myslel jsem že to je špinavý filtr a tak jsem pomocí petky čerpal do zadní nádrže a vždycky po 15km takhle přeléval. Ale nějak jsem dojel a až v bivaku jsem zjistil čím to bylo. Stupidní problém ale strašně mě to zdržovalo a já se kvůli tomu propadal.
Trasa?
Trasa byla zajímavá, nejdřív kolem moře, pak duny ale tak blbý že nešlo nabrat rychlost a byly malý a jedna za druhou a doslova ses v tom plácal. Toho bylo snad 40km a dostat se z toho bylo hrozně únavný. Ostrý hrany, nepříjemný. Písek nebyl feš ale sypkej byl dost. Nejelo se v tom tak strašně jako včera, to byla doslova tregédie. Dneska to bylo lepší než včera na jízdu. Propadal jsem se průběžně, vyjel jsem s těma co vždycky (68. 69, 80, 102...) ale jak mi to přestávalo jet, tak  jsem jednou viděl i tu 150ku co jede na dvoutaktu. Prostě jsem musel zastavovat. Banální chyba - pátek 13, něco se stát muselo.
Dnešní bivak je lepší než včerejší maratonský?Bivak je zase tragickej. Příšerně prachu všude, jak když nasněží, bál jsem se otevřít nádrž. Jídlo včera v noci nakonec vylepšili, asi si lidi stěžovali a pak jsme dostali večer fakt dobrý jídlo a bylo ticho tak jsem si to docela užil a pěkně se vyspal. Neběžely žádný agregáty a nikdo nic neřezal atd.
Nějaká zajímavost z etapy?Dneska jsem jel i s tím Slovákem Čipkem a dneska mi ho fakt je líto, jel pěkně a tam byl takovej pytel na trati a on ho minul a v tom pytli bylo nasázených 9 waypointů a on je nemá a kvůli tomu dneska skončil. Jinak nic zajímavého asi nebylo, zkusím zítra hlavně dojet. Teď se jsme právě na jídle. Jsem vedle kluků z Tatry a je tady dobrá nálada mezi krajany, všichni si pomáháme a je to dobrý. Pepa Macháček tady je a už je v pohodě a když vidí co se tady děje za věci, tak je nakonec snad rád, že do toho cirkusu nenastoupil. To ti budu vyprávět, tomu neuvěříš. To je neuvěřitelný, prostě to musím vyprávět..

Žádné komentáře:

Okomentovat