Náš facebook

Náš facebook
Náš facebook

úterý 17. ledna 2017

DAKAR 2017 - podium a závěr

Pokud se objeví jakékoliv zajímavosti, pochopitelně je budu dál zveřejňovat a kromě toho bych rád udělal exkluzivní rozhovory s pár závodníky, kteří mě zaujali a kteří doufám zaujali i vás, protože by se o nich jinak moc nepsalo.
Rád bych poděkoval všem fanouškům, kteří si přidali tuto stránku mezi oblíbené a v uplynulých 14 dnech na ní hledali informace. Upozorňoval jsem, že to budu dělat letos trošku volněji - jednak proto, že všechny týmy a jezdci, kteří to dělají téměř profesionálně, mají své webmastery a adminy, kteří nás zásobují spoustou zpráv a proto jsem se zaměřil jen na to, co mě zajímalo. Proč publikovat anonymní tiskové zprávy rozesílané na stovky adres? Kdo poslal alespoň trošku osobní zprávičku, tomu jsem jí zveřejnil a vyhledal další informace atd. Možná jsem tím trošku někoho naštval ale opravdu už to dělám dlouho na to, abych škemral o zprávy nebo fotky. Kdo chtěl, ten spolupracoval a třeba spolupráce s fanklubem Š. Svitka je neuvěřitelná. Denně něco exkluzivního. Tereza Klymčiw a informace o Ondrovi to samé. Lucie Olachová a zprávy o Manuelovi Lucchese - denně i když jinam nic neposlala, já jsem dostal fotky a zprávy i když byla nemocná a měla horečky. Moc těmto lidem děkuji a kvůli nim byla třeba odezva taková, jaká byla. Máme téměř 10 tisíc fanoušků, příspěvky s 1.6 tisíci lajky a stovkami sdílení. A povedlo se to bez jediné reklamy.

Ale jednu reklamu si neodpustím - musím poděkovat mým kolegům z prodejny motocyklových doplňků na cestování - Touratech CZ, kteří za mě už deset let dělají prvních 14 dnů v lednu mojí práci. Já jsem zalezlý u počítačů, sleduji pět až osm zdrojů, streamované televize, diskuze a twittery a snažím se společně s daty z trackingu poskládat obraz průběhu etapy. Odběhnout na hodinu znamená totálně ztratit přehled. Letos jsem několikrát odjet musel a moc děkuji za doplňování informací skalními fanoušky. A také musím moc poděkovat mé rodině, protože to se mnou asi nebylo moc k vydržení - jdu ráno do školky a čtu mobil, snídám s mobilem a tabletem, večeřím s mobilem a uspávám děti s běžícím trackingem. 14 dnů (kromě toho víkendu kde se nejelo) od 7:30 ráno do 2-3h také ráno. Moc jim děkuji.

A podobně jako to říkal Ondra ve videu po posledním speciálu - musím si trošku promyslet priority, jestli tohle ještě má smysl a jestli to chci příště ještě dělat. Jestli to v dnešním světě kde jsou informace všude, jen je najít, má vůbec smysl. Pro mě bylo příjemné psát o lidech, o kterých skoro nikdo nepsal, tak možná to bude směr pro budoucnost. Uvidíme.
Každopádně DÍKY A ZA ROK UVIDÍME

🏆 Kategorie motocyklu:

1- S. Sunderland
2- M. Walkner (+32'00")
3- G. Farres (+35'40")
11. O. Klymciw
25. S. Svitko
34. M. Engel
45. D. Pabiska
68. P. Vlcek
82. R. Lhotsky
16. L. Sanz
75. A. Nifontova
80. R. Romero Font
51. M. Lucchese
85. F. Picco
93. J. Evans

5 komentářů:

  1. Le_Meridian Financování Service šel nad rámec svých požadavků, aby mi pomohl s mou konsolidaci dluhu. Byli přátelští, profesionální a absolutní drahokamy pracovat s. Doporučuji každému, kdo hledá úvěr na kontakt. Email..info@lemeridianfds.com
    WhatsApp ... + 19893943740.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer, mám dotaz ohledně výkupu aut v Liberci. At to bude znít bláznivě, kdysi jsem jezdila Dakar, ale z osobních důvodů jsem s tím skončila. Ted mi moje kára stojí v garáži a nevím co s ní :/ Myslíte, že by ji nějaký výkup aut koupil? Problém asi bude s reklamními potisky ne? Nebo co si o tom myslíte? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že ji určitě někdo koupí. Jestli je to v dobrém stavu a skutečně to jelo Dakar. Ale to se mi moc nezdá, protože těch Čechů moc není a určitě by asi nedávali takhle inzeráty na blogspotu. Já jsem kdysi byl na Dakaru jako divák, protože jsem vydělal peníze na investicích do zlata a nepamatuju se, že bych vás tam viděl. ;-)

      Vymazat
  3. Na Dakar koukám pouze z TV ale vždycky trnu, jestli se těm lidem něco nestane. V takovém prostředí to musí být hrozně náročné. Hlavně i pro servisní team. Já za normálních podmínek si nedokážu nabít ani baterii nabíječkou na akumulátor, tak lidi co tam vlastně skoro staví motorku, to musí být pecka!

    OdpovědětVymazat
  4. Já Dakar miluju již od mala. Děda tyhle závody bral jako svoji srdcovou záležitost, takže jsme je spolu vždy bedlivě sledovali. Tahle láska se semnou nesla až do dospělosti, což mě dovedlo až k mojí profesi automechanika. Jak tedy vidím, kolik co stojí, mám doma raději škodovku, protože z mého úhlu pohledu jsou díly na škodovku mnohem levnější.

    OdpovědětVymazat