Etapa 9 byla zrušená, takže pokračujeme etapou 10, která by měla proběhnout bez modifikací.
Ranní spojovačka 163km
První část speciálu 263km
Neutralizovaná část speciálu 90km
Druhá část speciálu 185km
Spojovačka do bivaku 49km
Dnešní etapy je fyzicky nejnáročnější z celé rallye. Organizátoři varovali jezdce zejména na říční koryta kde se pojede klasicky "dakarsky" na azimuty a dá se snadno zabloudit. Etapa bude celý den plná navigačních zkoušek, malá chyba se projeví v minutových ztrátách. Až konec speciálu je rychlý a navigačně snadnější. Po padesátém kilometru speciálu je vložená velmi náročná technická část na úrovni trialu. Pojede se také v obřích balvanech (po 92km) přibližně 6km. Očekávaná teplota během etapy je 45°C!
Dnešní etapy je fyzicky nejnáročnější z celé rallye. Organizátoři varovali jezdce zejména na říční koryta kde se pojede klasicky "dakarsky" na azimuty a dá se snadno zabloudit. Etapa bude celý den plná navigačních zkoušek, malá chyba se projeví v minutových ztrátách. Až konec speciálu je rychlý a navigačně snadnější. Po padesátém kilometru speciálu je vložená velmi náročná technická část na úrovni trialu. Pojede se také v obřích balvanech (po 92km) přibližně 6km. Očekávaná teplota během etapy je 45°C!
Jak se to takhle řeší když máte s sebou třeba nějaké doprovodné vozidlo a zrovna u sebe nemáte díly škoda a potřebujete něco opravit? To si jako svaříte určité trubky provizorně a frčíte dál a nebo jak tam vlastně fungují servisní střediska? To byste někdy na blogu také mohli popsat.
OdpovědětVymazat