Náš facebook

Náš facebook
Náš facebook

neděle 18. ledna 2015

Finálová soutěž k Dakaru 2015


Do tohoto finálového kola soutěží na našem blogu máme připravené ceny od většiny partnerů, kteří do soutěží dodávali ceny v průběhu letošního Dakaru. Týmové předměty od sponzora Jana Veselého, společnosti IVAR.CS s podpisem, sadu týmových předmětů s logem Dakar od BARTH-Racing, tedy týmu Ondry Klymčiwa, knížku Závod do Dakaru od nakladatelství BodyArtBook a od firmy, která "platila" 14 dnů práce na tomto blogu a facebooku (protože jsem se namísto práce věnoval Dakaru), tedy českého zastoupení výrobce motocyklových doplňků a vybavení pro dálkové a adventure cestování TOURATECH.CZ. Vše doplním kusy originálních dakarských roadbooků, samolepky atd. Prostě věci, které fanoušci Dakaru ocení a budou z nich mít radost.
 
Soutěž bude bodovaná, tak jako v minulých letech, pořadí výherců se nebude losovat ale bude záležet na vašich znalostech a také na tom, jak jste sledovali v uplynulých dvou týdnech náš blog a facebook. Jedná se k kategorii motocyklů, nehledejte odpovědi jinde. Všechny odpovědi na otázky se tedy dají "někde" najít, výhodou je pochopitelně, pokud jste to zaregistrovali během jednotlivých dnů a tušíte, kde tu kterou odpověď najdete.

SOUTĚŽNÍ OTÁZKY:

1. Jak se jmenuje autor trati letošního ročníku Rallye Dakar a pokolikáté v historii již dakarští závodníci jeho trať jeli.

2. V průběhu letošního ročníku Dakaru se závodníci několikrát pohybovali ve vysokých nadmořských výškách. Napište maximální výšku (stačí ve stovkách metrů), ve které závodníci jeli a ve které etapě se poprvé dostali nad hranici 4000m/m.

3. Co je na fotografii, která v letošním ročníku vyhrála cenu Emilie Poucan Prix za nejlepší snímek na Dakaru? Vyberte jednu z možností:
- písek a kolo závodního automobilu
- písek a kolo kamionu
- unavená, zarostlá tvář závodníka
- několik motorek na pláni
- závodní automobil sjíždějící prudkou dunu

4. Jeden z účastníků letošní Rallye Dakar startoval také v minulosti v týmu, který natáčel dokument o Rallye Dakar a příběh vyšel i knižně. Jak se jmenoval ten tým a s kým letos dotyčný závodník absolvoval závod?

5. Český závodník Zdeněk Gottvald musel v závodě odstoupit z důvodu poruchy motocyklu. Jakým způsobem byla nepojízdná motorka dopravena do bivaku? Vyberte jednu z možností:
- vrtulníkem
- sběrným kamionem který "čistí" trať a sbírá nepojízdné motocykly
- ještě stále nebyla dopravena z pouště, protože je v nedostupných dunách

6. V kategorii motocyklů startoval před několika lety český závodník Ivo Kaštan na malém motocyklu typu "pitbike" vlastní výroby. Zdaleka to nebyl nejkurióznější motocykl v historii Rallye Dakar. Který motocykl dokončil Rallye Dakar a můžeme ho právem považovat za nejkurióznější v celé historii závodu?

7. Pokud má závodník v roadbooku poznámku C280, co to pro něj znamená?

8. Závodníci letos absolvovali dva maratonské bivaky. Během maratonských etap (to znamená etapu před a po maratonském bivaku) může jezdec využít nabídku jiného závodníka a vyměnit s ním méně opotřebovanou pneumatiku?
- ANO ale jen se členem svého týmu
- ANO s kterýmkoliv jiným závodníkem
- NE

9. V závodě startuje mimo jiné dvacet jezdců, kteří se musí řídit jinými pravidly než všichni ostatní. Jak se jmenuje tato kategorie a co je klíčové pravidlo, které je odlišuje od ostatních?

10. Motocykly v letošním Dakaru měly na kole čidla elektronického systému. Napište která čidla to byla u továrních motocyklů Honda:
- snímač otáček předního kola pro výpočet ujeté vzdálenosti
- snímač otáček zadního kola systému ABS
- snímač otáček předního kola pro kontrolu trakce
- snímač otáček zadního kola systému ETC
- snímač přetížení pro spuštění přivolání pomoci systémem IRITRACK

11. Čím je významný datum 11. ledna pro závodníky jako je Marc Coma, Cyril Despres, Giovani Sala nebo Alfie Cox?

12. V letošním ročníku Dakaru se jezdci museli mnohokrát utkat s těžkými podmínkami na trati. Vyjmenujte všechny obtíže a jejich vliv na jezdce a jejich stroje, na které si z letošního ročníku vzpomenete. Čím více, tím lépe

13. Když porovnáme výstroj závodníků v uplynulých letech, většina výbavy se příliš nezměnila - kromě funkčních vlastností (odolnější chrániče, lehčí materiály atd). Oproti minulosti ovšem téměř všichni jezdci používají (a organizátoři výrazně doporučují) jeden prvek ochranné výbavy, který se v minulosti nepoužíval. Jak se tomuto prvku říká?


Odpovědi posílejte na mail: D2015-FINALE@touratech.cz a nadepište jí (do předmětu zprávy) Soutez FINALE
Ze správných odpovědí vylosujeme jednoho vítěze v pondělí 19. ledna 2015
V případě shodnosti výsledků (bodů) bude rozhodovat čas odeslání soutěžních odpovědí.
 
Pravidla:
1. Pořadatelem soutěže je Touratech CZ, 20-20 Vision Graphics s.r.o., Kosmákova 10, 58601 JIhlava, IČ: 49967819
2. Soutěže se nesmí účastnit spolupracovníci Touratech CZ, ani jejich rodinní příslušníci.
3. Každý soutěžící smí odeslat pouze jednu odpověď
4. S osobními údaji soutěžících bude nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
5. Jméno výherce soutěže bude zveřejněno na blogu dakarrallye.blogspot.cz nejpozději do 24h po skončení soutěžního kola.
6. Soutěž bude uzavřena 19. ledna 2015 ve 12:00h
7. Průběžný součet hlasů bude aktualizován minimálně jednou denně
8. Ze soutěže budou vyloučeny odpovědi bez uvedení plného jména, adresy, e-mailu a telefonního kontaktu
9. Ceny vítězům budou odeslány na adresu uvedenou v soutěžním mailu do týdne po skončení rallye Dakar 2015 (z důvodu autogramů)

Žádné komentáře:

Okomentovat