Náš facebook

Náš facebook
Náš facebook

čtvrtek 15. ledna 2015

Vyhodnocení soutěže č.9

Zájem o soutěž č. 9 byl obrovský. Přišlo 97 mailů a z toho 75 správných. Překvapilo mě, že opravdu 25% lidí nepřečetla tu větu s otázkou do konce. Díval jsem se, tady jí máte taky zopakovanou a nevidím tam žádnou chybu. Prostě 25% lidí neodpovědělo na ten rok ale jen na první polovinu. A jako obvykle řada lidí nenapsala adresu atd. :(

Jaká byla tedy soutěžní otázka č. 9?
Jaký objem měl motocykl, který jel Charley Boorman v rallye, která je popsaná v knize a ve kterém roce se rallye konala?

Já myslím, že víc jasné to být nemůže a správná odpověď měla vypadat takto:
Jednalo se o motocykl s objemem 650ccm a rallye se konala v roce 2006
Motorka byla BMW F650GS v modifikaci s rallye kitem Touratech bez změny kubatury motoru. Jako správné jsem bral jak odpovědi 650ccm, tak naprosto přesných 652ccm. Šlo o to, jestli ta motorka nebyla v kategorii 450ccm nebo převrtaná RR na 700kubíků apod.


Tentokrát jsem losoval tak, že jsem si otevřel složku se všemi správnými maily a kurzor prostě zapíchnul do seznamu a vylosoval postupně tři výherce.


Výherci knížky Závod do Dakaru od vydavatelství www.bodyartbook.cz

1. Gabriela Szabová, Praha
2. Jan Pešek, Praha
3. Richard Severa, Býchory

A protože to posíláme od nás z Touratechu, tak jsem k tomu rovnou přidal nějaké věci, které ocení fanoušci Dakaru - originální samolepky (ne nějaké kopie) 2x z ročníku 2014 a jednu památeční z roku 2008 (protože jsem tam byl a výlet do Portugalska byl nejdražší v mém životě). A také jsem přidal kus originálního asi předloňského dakarského roadbooku z ostré etapy.





Žádné komentáře:

Okomentovat