Těžko věřit ale dnešní etapa vede až do výšky téměř 2000m/m v první části 380km úseku. Většina trasy jsou pisty s tvrdým povrchem a vrstvou rozježděného prachu, cestou se míjí jen pár vesnic. CP1 je tankovačka v místě, kde jezdci objedou vyhaslou sopku. Je to krásně vidět na Google Earth. Na tom místě bude mít ASO kamion na dotankování ale jinak tam nic není. Trasa se pak stáčí na východ k velké solné pláni a dál na sever kolem slatin, které možná budou vypadat jako bažiny. Druhá polovina není určitě tak rychlá jako ta první a je tam mnohem více fešfeše. Navigace také bude ke konci obtížnější, protože tam už je spousta malých cest, které odbočují ve správném směru ale vedou úplně špatně. Jeden z kamarádů z Adventure Rider z USA strávil hodiny překreslováním dnešního roadbooku do mapy ale povedlo se to, takže vidíme kudy jezdci dnes přesně pojedou. Za WP4 vede cesta přímo do dunového pole a trasa motorek je o 5km delší než pro auta. Pravděpodobně to povede tím nejhezčím úsekem v dunách. Dojezd do cíle je pouhých 20km od dun, blízko Nihuilu a pak následuje krásná spojovačka do bivaku v San Rafaelu.
Foto: Neil Ringdahl, Adventure Rider
Nebyl by link na tu mapu na googlu :c)
OdpovědětVymazatTaky se přimlouvám za link na tu mapku z dnešního roadbooku...
OdpovědětVymazat