Zjišťoval jsem jak to bylo s tím benzínem včera. Takže ASO před Dakarem varovali, že se může stát, že na některých místech nebude k dispozici dostatek benzínu na spojovačkách, že místní pumpy mohou mít problémy se zásobováním a kapacitou pro takový počet lidí. Proto si velké týmy zařídily vlastní dodávky benzínu na začátku speciálů - své jezdce prostě dotankují z vlastních zásob, nemusí čekat ve frontě a riskovat opoždění na startu apod. Většina pilotů v elitní skupině tankovala na startu speciálu buď ze svých doprovodných aut nebo ze sudů, které tam nachystal pořadatel. U těch byla ale hrozná tlačenice. Honza nestíhal svůj startovní čas, tak dotankoval jen 5l, na víc neměl už čas a počítal s tím, že pořádně dotankuje na tankovačce v etapě. Takže vyjížděl s poloprázdnými nádržemi. Palivo potřebné pro dojezd do cíle tankoval z kamionu ASO ve speciálu, jenže většina elitních pilotů tam netankovali vůbec nebo jen trošku, protože měli natankováno ze startu speciálu a chtěli jet do dun v závěrečné části speciálu s lehkou motorkou. Tam byl asi ten problém, protože lidi kteří tam tankovali většinu paliva do etapy, měli problémy. Honza tam přijel prakticky nasuchu, takže tankoval skoro všechno palivo problémové. Každopádně na organizátory se prý snesla kritika ze strany jezdců i týmů ale pochybuji, že se něco stane. Prostě smůla, kdo skončil, ten má smůlu...
S tou kvalitou benzínu mi to příjde na hlavu postavené, nechají si zaplatit startovné přesahující částku 13000Eur a nejsou schopni zajistit kvalitní benzín...
OdpovědětVymazatTento komentář byl odstraněn autorem.
OdpovědětVymazatJen jsem psal,že už mi tenhle styl Dakaru začíná lézt na nervy a že ani za tyhle prachy nejsou schopní se postarat pořádně o jezdce!!Fakt se tam dějou nechutný věci!!
OdpovědětVymazat