Všichni asi víte, že jezdci musí mít povinně určité vybavení (kromě helmy, povinných přístrojů apod).
Napište tři věci, které musí mít každý účastník Rallye Dakar na své motorce a bez kterých vás nepustí do závodu. Když si najdete starý blog, tak to asi pomůže ale zkuste schválně napsat co si myslíte z hlavy. Budeme losovat ze všech odpovědí, které dávají trošku smysl.
Odpovědi posílejte na touratech@touratech.cz až do zítřejšího poledne. Drobnou cenu od Czech Dakar Teamu (upomínkový předmět) dostanete kurýrní službou od sponzora Jana Veselého, společnosti IVAR CS. Na závěr Dakaru bude velká soutěž o hodnotné ceny a každý závodní den losujeme o nějaké drobnosti. Když to nejvyjde dnes, může to vyjít zítra...
VČEREJŠÍ SOUTĚŽ UKONČENA!
Správná odpověď:
Pochopitelně že jezdci musí mít na motorce povinné součásti a doplňky stroje (např. světlo přední i zadní, houkačku atd..). Otázkou jsem nemyslel toto vybavení ani povinnou doplňkovou rallye výbavu (Iritrack, Sentinel/GPS, Sarsat radiomaják..) které si jezdec pronajímá od organizací spojených s ASO. Nemyslel jsem ani roadbook a počítadla ujeté vzdálenosti (tripmastery) bez kterých se rallye jet nedá. Myslel jsem především povinnou výbavu jezdce, kam patří především věci potřebné pro přežití noci v poušti. Takže tam patří např. zapalovač, stroboskopické světlo, baterka, světlice, kompas, zrcátko s otvorem pro vizuální signalizaci v nouzi, 3l nádrž na železnou zásobu vody na motorce, 2l camelbak (bez toho nepustí na start), hliníková folie na přežití, hrudní a páteřový chránič (nyní povinná výbava) apod..
Správná odpověď:
Pochopitelně že jezdci musí mít na motorce povinné součásti a doplňky stroje (např. světlo přední i zadní, houkačku atd..). Otázkou jsem nemyslel toto vybavení ani povinnou doplňkovou rallye výbavu (Iritrack, Sentinel/GPS, Sarsat radiomaják..) které si jezdec pronajímá od organizací spojených s ASO. Nemyslel jsem ani roadbook a počítadla ujeté vzdálenosti (tripmastery) bez kterých se rallye jet nedá. Myslel jsem především povinnou výbavu jezdce, kam patří především věci potřebné pro přežití noci v poušti. Takže tam patří např. zapalovač, stroboskopické světlo, baterka, světlice, kompas, zrcátko s otvorem pro vizuální signalizaci v nouzi, 3l nádrž na železnou zásobu vody na motorce, 2l camelbak (bez toho nepustí na start), hliníková folie na přežití, hrudní a páteřový chránič (nyní povinná výbava) apod..
Hodně odpovědí bylo zcela správně, někdo myslel že třeba povinné je mít nářadí (není ale minimálně univerzální kleště, pásky a lepenky vozí každý), tmel na zalepení poškození v motoru, věci na opravu pneumatiky (nemá smysl, nikdo nejede duši, všichni používají mousse) nebo motokrosové brýle apod.
Víceméně ale všechny odpovědi mají logiku a budu je považovat za správné. Cílem bylo, abyste se trošku zamysleli, co asi je logické a co by jezdec měl mít. Nakonec v etapě v dunách před pár dny byly vidět posádky kamionu zabalené v hliníkových foliích, jak se hodily...A vylosován byl: jerabek.martin2 kterého prosím o zaslání adresy a telefonu. Cenu dostane kurýrní službou přímo od sponzora Jana Veselého - společnosti Ivar CS
Žádné komentáře:
Okomentovat