Náš facebook

Náš facebook
Náš facebook

neděle 15. ledna 2012

Etapa 13 - zprávy z bivaku

Jan Veselý píše z bivaku po předposlední etapě: cítím se fajn, nic mi není. Etapa byla těžká, plná dun a písku. Dnes bez problémů s technikou. Jen motor mám už K.O. Ráno jsme motorku museli roztáhnout na laně. Ztratila výkon ale zítra ještě dojede. Nemá kompresi, fešfeš prolezl filtrem a udělal výbrus. Svitka jsem neviděl celý den a nevím ani jak jel. Na etapě mě předjel Gordon a o dva kilometry dál jsem ho viděl TOTÁLNĚ zapadlého v dunách. Tam to prostě zkazil. Spadl do trychtýře a tahalo ho ven 50 domorodců.
Ve fotogalerii (odkaz vpravo ve sloupci) jsou další fotografie od osobního sponzora Jana Veselého, společnosti Ivar CS.

1 komentář:

  1. Hodně se mi líbila teď v roce 2024 ta maratonská etapa. To jsem ani nevěděl, že se něco takového jezdí. Ale tak já taky nejsem zrovna pečlivý fanoušek a na Dakar koukám spíš tak nějak rekreačně, když je zrovna čas. :) Ale co mě zarazilo je, že některé stáje používají použité zimní pneu, protože mají v poušti dobrou adhezi. :)

    OdpovědětVymazat